• 1. Jakie są metody i koszty dostawy?

    Możesz wybrać wysyłkę dostawę zamówienia do Paczkomatu lub bezpośrednio pod wskazany adres kurierem GLS lub inPost. Aktualnie obowiązujące koszty dostawy znajdziesz tutaj.

  • 2. Jaki mogę zapłacić za zamówienie?

    Aktualnie obowiązujące metody płatności znajdziesz tutaj.

  • 3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Termin realizacji podany jest zawsze na stronie produktu oraz przy każdej pozycji w koszyku. Planowany termin wysyłki podany jest także w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. W przypadku posiadania w koszyku produktów z różnym terminem realizacji jest możliwość podzielenia zamówienia na więcej paczek. W tym celu należy zaznaczyć odpowiednią opcję w koszyku. 

  • 4. Czy otrzymam fakturę do zamówienia?

    Tak, do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT na dane podane podczas składania zamówienia. Faktura wysyłana jest na adres e-mail w ciągu 1-2 dni roboczych od wysłania zamówienia. 

  • 5. W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?

    W 99% przypadkach paczki są dostarczane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu wysłania. Dotyczy to zarówno przesyłek kurierskich jak i paczkomatowych.

  • 6. Kiedy mogę zgłosić zwrot zamówienia?

    Zwroty są przyjmowane w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.